Friday 26 July 2013

haRiJadi..

 Tanggal 14 Januari 2013, genap 23 tahun aku hidup di atas dunia ni..

To umi, thanxs 4 every single things u had done 2 me..SEmoga dikurniakan syurga tanpa Hisab diakhirat kelak..

Tahun ni juga merupakan tahun akhir aku berada di IPG..  dan tahun ini jugalah sambutan harijadi yg paling x dpt dilupakan.. Lets c da pictures...

Dalang kejadian

gumbiranya penyolek & yang disolek..

beauty in acti0n!!

apekah motip kamu berpura2 terkezut??

Then, tim kol aku n gtau mckicen cedera kena tiang gol.. tersadar gua dari lena , mandi, pakai skirt jeans, t-shirt trus bergegas ke hospital.. (rupenya ke padang)
 gua membuat mimik wajah penuh tanda tanya, tpi x d'pedulikan oleh tim & mila.. Setibanya di lokasi kejadian, 

pantas gue mengelak bila dibaling tepung..

antara insan yg betempiaran menyelamatkan diri dri tepung, sirap & telur..

balingan yg cantik dari nurathiah tepat ke dalang ke3..

sesal kemudian sudah terlewatt..

comel x kakton????

Pelakon yg menderita kekot0ran...

t0 all af u, tenkiu 4 da celebrati0n, may our friendship lasts forever..

INSYA ALLAH..



3 comments:

  1. hahaha.. nice one :)

    ReplyDelete
  2. dri ini jgk yg terselamat drpd balingan tepung n telur.. hahha

    ReplyDelete
  3. hahaha xley lupa btoi..hahaha

    ReplyDelete