Tuesday 17 December 2013

STress !!!

Assalamualaikum wbt..

lame x hapdate blog.. Lately ni banyak lak keje, tambah2 lak namaku sudah d seru2 ke Putrajaya,.. 


Bang Jib, tunggu kak yah datang...hehehehe...


aku sibuk mendonload nota2 SPP dari internet.. OIT, ko x beli buku ke?? Excuse me, aku ni ( kedekut tahap gaban) , sbb nak saving duet tuk kawen..Aku melakukan penjimatan tuk segalanya. Biar tinggal tulang sbb xcukup makan, asalkan hamba dapat bersuami..Ha3... Gatal giler mek yah!!!


Di sebabkan banyak lagi yang aku x stdy tuktmdga, aku pun mula Psiko diri aku sendiri..Hasilnya, bila tgk cermin, terkejut gile..Gua pikir mak lampir, rupenya diri gue sendiri..



muka minyak cam ayam kfc bru lepas goreng, rambut menggerbang cam tandan kelapa,  ( over lah plak)..
aku nak msg pun x semangat,..Tapi yang peliknya makan nasi tambah 2, 3 pinggan.. 58kg bila aku guna penimbang elektronik yang besar tu,.. 

tiap2 pagi bangun tdoe:



mc yah wei, mu x bace lagi ni
mc yah wei, mu nak jawab gapo???
mc yah wei, org lain stdy 40x dah
mc yah wei tu, mc yah wei ni,,,


HA3..mmg aku terpsiko ngn diri aku sndiri..



YA ALLAH, permudahkan segala urusan hamba-Mu ini.. Berikankan hamba kefasihan tutur dan kelancaran lidah serta ketenangan minda semasa temuduga nanti.. Amin YA Rabbal Alamin....


No comments:

Post a Comment