Monday 9 December 2013

7 habit manusia pelik

setiap orang ade habit masing2... Tak terkecuali gak aku.. 

1. Tiap2 kali sebelum tidoe, aku akan rasa takut. Seolah2 aku akan mati esok. So, aku salu mengucap 2 kalimah syahadah. mandi dan pkai elok2 sbelum tidur... 


2. Aku suke mandi...Xtau knpa, bile air kne kepala dan badan, aku rase lega..hilang segala bebanan. Its refreshing u ollls..


3. Bila hujan, automatically aku akan rase sebak n sedih.. Selebat hujan yg turun, macam tu gak hujan dalam hati aku. Each tyme hujan, mudah je hati ni terusik.. Dear heart, plis be strong.


4. aku tak makan sebarang daging kcuali ayam, ikan yg kecik2, sardin, udang, ketam. tapi commonly aku makan nasi, sambal belacan n ikan kering..dats my feveret.. So, my future husband, blh la kite save duet sbb wife awak mkn ikan kering je..


5.  aku suke wat2 merajuk, pastu expect 'him' pujuk.. But the truth is aku gak yang akan pujuk diri sndiri..


6. Each tyme naik kereta ke, bas ke, airplane ke, any kind of kenderaan, aku akan mabuk n muntah..So, ade dua pilihan je bila aku naik kenderaan, which is aku jadi driver or aku makan ubat mabuk..


7. Bila makan buah salak, aku x hengat dunia.. 1 kilo aku blh habiskan dlm masa 10 minit je..Its my Feveret..


then banyak lagi habit pelik aku.. Tapi, as a human, we make mistake, we admit, reflect ourselves n start a new chapter...




No comments:

Post a Comment