Friday 24 October 2014

The Memorable Depavali..

Assalamualaikum wbt..

   Bersempena Depavali , Happy Divali to those who celebrate..XOXO..


 Of k0s, Divali ni adalah da most memorable Divali tuk aku..Why?

- sekolah aku tak amek cuti,  tp mostly skolah lain amek.. Jadi bertapalah dlm kebun sawit ni sengsorang.

Nak dijadikan cerita, last minit tetiba skolah aku amek lak cuti, ..

Apalagi, aku pun kalut ribut call abah, gtau nk balik.

 D: xyah la blik lau naik kete sorg2..Lau ngn bas xpe..
me:   abahhhhh!! mane la ade tiket bas dah.. ( sebak sengsorang)
D: lg 3 mggu kn cuti skolah, blik cuti 6t je la..blh save duit.Nanti abah kirim buah rambai..
( rambai is my fevret. Kupas kulit, then makan colek).
me: hurmmmmm, sokkey lah.


Sayang semuanya ,sudah terlambat...... Tiket bas balik jerteh licin, tiket flight licin. 

Cuba bayangkan, rabu, kames, jumaat & sabtu cuti.. Tp aku xlh balik,  Sobs2.. 

Khamis, daddy kol:

D: hello, g raya mana depavali?
me: x g mane2.. duk rumah je..
D: X makan maruku kerr? Abah jap lg nk g rumah tok ni..
me: x kisah pun...saje  la tu..huh 

 but, i know abah saje nk cek whether aku ok / x..

Thanx daddy..I heart u 

  




No comments:

Post a Comment